Liigu sisu juurde

Strateegiate meisterlikkuse koolitus: tarnijate valikust kuni teenuslepingute juhtimiseni

Koolitajad

  • Hannes Laaser

    hanke- ja tarneahela juhtimise ekspert ja koolitaja

    Oma hariduse on Hannes Laaser saanud Tallinna Tehnikakõrgkoolist, lisaks täiendanud ennast tarneahela juhtimise vallas Põhjamaades ja Lääne-Euroopas. Ta on töötanud rahvusvahelistes ettevõtetes ostu-, hanke- ja tarneahela juhtimise valdkonnas üle 20 aasta. - ABB kontsernis nii Eestis kui ka USA`s valdkonna erinevatel positsioonidel, Telia Eestis tarneahelajuhina, Glamox grupis hankejuhina ja Leden Estonias tarneahelajuhina. Kõige südamelähedasemaks teemaks on saanud strateegiline hankejuhtimine ja kõik sellega seonduv.

  • Kerttily Golubeva

    hanke- ja tarneahela juhtimise ekspert, mentor ja koolitaja

    Kerttily Golubeva on juhendanud üle 400 tudengi TalTechis, Tallinna Majanduskoolis ja Tallinna Tehnikakõrgkoolis. Oma hariduse on saanud finantsjuhtimises ja organisatsioonikäitumist, omandanud Londonis rahvusvaheliselt tunnustatud CIPS (Chartered Institute of Procurement and Supply) kvalifikatsiooni ja täiendanud ennast Oxfordis ESG valdkonnas (Ettevõtte jätkusuutlikkuse programm). Ta on töötanud rahvusvahelistes ettevõtetes ostu-, hanke- ja tarneahela juhtimise valdkonnas üle 20 aasta - Carlsberg Grupis, Baltikumi planeerimisjuhina, Ensto kontsernis ostuosakonna juhatajana ja Grupi hankejuhina, ostu- ja hankejuhina hulgikaubanduses rahvusvaheliselt tuntud kaubamärkidega ja Elcoteqis insenerikeskuses materjali grupi koosseisus.

  • Merike Kivisild

    Stell Eesti AS kinnisvarahalduse ärisuunajuht, rahvusvahelise kogemusega kinnisvarahalduse ekspert

    Hariduse on Merike Kivisild omandanud Tallinna Tehnikaülikooli Tallinna Kolledžis kinnisvara haldamise erialal, lisaks läbinud Taanis rahvusvahelise „Suurkliendi halduse sertifitseerimise“ programmi. Ta omab kinnisvara haldusjuht, tase 6 kutset ning talle on omistatud rahvusvaheline võtmekliendi juhtimise sertifikaat. Merike omab 10-aastast töökogemust kinnisvara korrashoiu valdkonna erinevatel ametipositsioonidel – kinnisvarahaldur, sisepuhastuse teenindusjuht, rahvusvahelise suurkliendihaldur, võtmekliendi osakonna juht. Ta on juhtinud rahvusvahelise (Eesti, Läti) Danske Banki teenuslepingut ning edukalt käivitanud ja juhib Microsofti teenuslepingut.

Sisu

EESMÄRK

Eesti Kinnisvara Korrushoiu Liidu poolt tunnustatud kinnisvara korrashoiu erialase täiendkoolituse eesmärk on anda osalejatele põhjalik arusaam, miks on teenuste/toodete sisse ostmisel oluline viia läbi hankeid/ostumenetlusi ja kuidas edukalt juhtida suurkliendi lepingut. Koolituse tulemusena mõistab koolituse läbinu lepingute jätkusuutlikkust ning oskab analüüsida nii ettevõtte kui ka suurkliendi vajadusi ning ootusi lepingu sõlmimisel ja lepinguperioodi jooksul.

Õpiväljunditena koolituse läbinu:

  • mõistab, mis on ostmine ja hankimine
  • mõistab, miks on hangete läbi viimine oluline ning mis on sellega seotud kulud ja mahud
  • omab ülevaadet hanke-ja ostuprotsessist ning selle strateegiatest
  • teab, mida arvesse võtta tarnijaid valides ning sellega kaasnevaid riske
  • mõistab, mis on kogukulu ja millest koosneb
  • omab teadmisi, mida hangete korraldamisel silmas pidada
  • mõistab erinevaid teenuslepingumudeleid (cost plus mudel, cross maximum price, fixed price, dynamic fixed price, below baseline)
  • analüüsib suurkliendi vajadusi ning strateegilisi suundi ning ehitab seeläbi üles teenuslepingu strateegia
  • oskab valida, juhtida ning motiveerida meeskonnaliikmeid
  • hindab teenuste kvaliteeti vastavalt lepingutes kokkulepitud tasemetele

SIHTRÜHM

Müügijuhid, haldurid, haldusjuhid, hooldusjuhid, teenindusjuhid, ärisuunajuhid

TEEMAD

  • Ostmine ja hankimine: mõisted
  • Hanke-ja ostu kaasamise olulisus, seotud kulud ja mahud
  • Hanke- ja ostuprotsess, selle strateegia (taktikaline või operatiivne)
  • Tarnijate valik ja sellega kaasnevad riskid
  • Kogukulu mõiste, selle komponendid ja olulisus
  • Mida hangete korraldamisel silmas pidada?
  • Ülevaade erinevatest teenuslepingu mudelitest
  • Kliendi teenuslepingu platvormi ülesse ehitamine
  • Meeskond: komplekteerimine, motiveerimine ja ühiste eesmärkide püstitamine
  • Kliendi portfelli kasvatamine

MAKSUMUS

Koolituse maksumus on 205 € + km. Hind sisaldab koolitusmaterjale, lõunasööki ning kohvipause (valikus on kohv, tee, vesi).
Soovitused: kui samal koolitusel soovib osaleda ühest ettevõttest kolm või enam osalejat, siis küsi pakkumist koolitused@stell.ee
Loobumine: kirjalikul loobumisel (e-kiri) vähemalt 3 tööpäeva enne koolitust tagastame 50 % õppetasust. Koolitusele mitteilmumisel või hilisemal teatamisel õppetasu ei tagastata.

TOIMUMISEG JA -KOHT

Koolitus toimub 09.05.2024 kell 9.30-16.00 Tallinnas Stell Koolitus- ja kompetentsikeskuses (A. H. Tammsaare tee 47). Koolituse maht on 8 akadeemilist tundi.

LISAINFO

koolitused@stell.ee