Coachiv suhtlemine kinnisvara müügis – kuidas viia vestlus eduka tehinguni
-
-
Kinnisvarakool
-
veebis läbitav
klassis läbitav
4
akadeemilist tundi
- Kus? Tulika tänav 19, Tallinn, Harju maakond, Eesti
- Millal? 25.11.2025 13:00 - 16:15
-
Pääse: 99 €
(79.84 € + km 24%)
Koolitaja
-
Anneli Salk
psühholoog, koolitaja
Anneli Salk on koolitusfirma Synergia OÜ tegevjuht ning igapäevaselt tegeleb koolituste läbiviimisega. Põhilisteks teemadeks on praktiline müük ja müügitehnikad, klienditeenindus, läbirääkimiste juhtimine, tööstressi ja enesejuhtimise koolitused. Kinnisvaramaaklerite koolitusi viib läbi aastast 2003. Üle kümne aasta on Anneli teinud konverentsidel suhtlemispsühholoogia alaseid ettekandeid.
Sisu
EESMÄRK
Kinnisvara müük ei ole pelgalt objektide esitlemine – see on inimeste kuulamine, vajaduste mõistmine ja usaldusväärne suhtlus. Koolitus annab sulle tööriistad, kuidas võtta igast kliendikohtumisest maksimum, kasutades coachiva suhtlemise tehnikaid. Koolitus keskendub coachiva suhtlemise põhimõtetele ja praktilistele oskustele, mis aitavad:
- juhtida kliendivestlusi eesmärgipäraselt
- luua kliendiga usalduslikku ja koostööle suunatud suhet
- tulla toime keeruliste vestlustega
- arendada oma kuulamis- ja küsimisoskusi
Koolitus annab:
- oskuse luua kliendiga usalduslikku ja koostööle suunatud suhtlust, mis aitab paremini mõista kliendi vajadusi ja ootusi
- oskuse kuulata klienti ja küsida täpsustavaid küsimusi
- valmisoleku keeruliste olukordadega toimetulekuks
- enesekindluse kliendiga suhtlemisel
- oskuse seada eesmärke, et tagada kliendi suurem rahulolu
SIHTRÜHM
- Kõik, kes tegelevad igapäevaselt kinnisvara müügiga
- Kinnisvaramaaklerid, kelle tööks on klientidega suhtlemine ja kinnisvara müümine
- Inimesed, kes kaaluvad tööle asumist kinnisvarasektoris
- Kinnisvaraarendajate müügispetsialistid, kes suhtlevad klientidega
TEEMAD
- Kliendivestluse ettevalmistamise etapid
- Isiksusetüüpide mõju suhtlemisele
- Vestluse juhtimise tehnikad
- Coachiva vestluse praktilised harjutused ja analüüs
- Tulemuslikud küsimused ja nende eesmärgid
- Faktide ja emotsioonide tasakaal coachivas vestluses
- Kehakeele teadlik kasutamine
- Levinumad vead kliendivestlustes ja nende vältimine
- Suhtlemisbarjääride ületamine
- Praktilised harjutused keeruliste vestluste lahendamiseks
- Coachiva kliendivestluse edukuse tegurid
- Tulemuslik läbirääkimine ja koostöösuhete arendamine
MAKSUMUS
Koolituse maksumus on 99 €. Hind sisaldab käibemaksu
TOIMUMISAEG JA -KOHT
Koolitus toimub 25.11.2025 kell 13.00-16.15. Koolituse auditoorne maht on 4 akadeemilist tundi.
Koolitus toimub hübriidõppe vormis – osaleja saab valida, kas osaleb kontaktkoolitusel klassiruumis või veebi teel.
Kontaktkoolitus toimub Kinnisvarakooli koolitusklassis Tulika 19, Tallinn, Flora Maja B-korpuse 1. korrusel ruumis number 138 (sissepääs sisehoovist). Flora Maja sisehoovis on tasuline parkla. Parkimine ümberkaudsetel tänavatel tasuta.
Online-koolitus toimub MS Teamsi keskkonnas. Osalemise info saadetakse osalejatele eraldi registreerumise järel.
LISAINFO
Margot Toompark
+372 525 6655
kool@kinnisvarakool.ee