Liigu sisu juurde

Coachiv suhtlemine kinnisvara müügis – kuidas viia vestlus eduka tehinguni

Koolitaja

  • Anneli Salk

    psühholoog, koolitaja

    Anneli Salk on koolitusfirma Synergia OÜ tegevjuht ning igapäevaselt tegeleb koolituste läbiviimisega. Põhilisteks teemadeks on praktiline müük ja müügitehnikad, klienditeenindus, läbirääkimiste juhtimine, tööstressi ja enesejuhtimise koolitused. Kinnisvaramaaklerite koolitusi viib läbi aastast 2003. Üle kümne aasta on Anneli teinud konverentsidel suhtlemispsühholoogia alaseid ettekandeid.

Sisu

EESMÄRK

Kinnisvara müük ei ole pelgalt objektide esitlemine – see on inimeste kuulamine, vajaduste mõistmine ja usaldusväärne suhtlus. Koolitus annab sulle tööriistad, kuidas võtta igast kliendikohtumisest maksimum, kasutades coachiva suhtlemise tehnikaid. Koolitus keskendub coachiva suhtlemise põhimõtetele ja praktilistele oskustele, mis aitavad:

  • juhtida kliendivestlusi eesmärgipäraselt
  • luua kliendiga usalduslikku ja koostööle suunatud suhet
  • tulla toime keeruliste vestlustega
  • arendada oma kuulamis- ja küsimisoskusi

Koolitus annab:

  • oskuse luua kliendiga usalduslikku ja koostööle suunatud suhtlust, mis aitab paremini mõista kliendi vajadusi ja ootusi
  • oskuse kuulata klienti ja küsida täpsustavaid küsimusi
  • valmisoleku keeruliste olukordadega toimetulekuks
  • enesekindluse kliendiga suhtlemisel
  • oskuse seada eesmärke, et tagada kliendi suurem rahulolu

SIHTRÜHM

  • Kõik, kes tegelevad igapäevaselt kinnisvara müügiga
  • Kinnisvaramaaklerid, kelle tööks on klientidega suhtlemine ja kinnisvara müümine
  • Inimesed, kes kaaluvad tööle asumist kinnisvarasektoris
  • Kinnisvaraarendajate müügispetsialistid, kes suhtlevad klientidega

TEEMAD

  • Kliendivestluse ettevalmistamise etapid
  • Isiksusetüüpide mõju suhtlemisele
  • Vestluse juhtimise tehnikad
  • Coachiva vestluse praktilised harjutused ja analüüs
  • Tulemuslikud küsimused ja nende eesmärgid
  • Faktide ja emotsioonide tasakaal coachivas vestluses
  • Kehakeele teadlik kasutamine
  • Levinumad vead kliendivestlustes ja nende vältimine
  • Suhtlemisbarjääride ületamine
  • Praktilised harjutused keeruliste vestluste lahendamiseks
  • Coachiva kliendivestluse edukuse tegurid
  • Tulemuslik läbirääkimine ja koostöösuhete arendamine

MAKSUMUS

Koolituse maksumus on 99 €. Hind sisaldab käibemaksu

TOIMUMISAEG JA -KOHT

Koolitus toimub 25.11.2025 kell 13.00-16.15. Koolituse auditoorne maht on 4 akadeemilist tundi.

Koolitus toimub hübriidõppe vormis – osaleja saab valida, kas osaleb kontaktkoolitusel klassiruumis või veebi teel.

Kontaktkoolitus toimub Kinnisvarakooli koolitusklassis Tulika 19, Tallinn, Flora Maja B-korpuse 1. korrusel ruumis number 138 (sissepääs sisehoovist). Flora Maja sisehoovis on tasuline parkla. Parkimine ümberkaudsetel tänavatel tasuta.
Online-koolitus toimub MS Teamsi keskkonnas. Osalemise info saadetakse osalejatele eraldi registreerumise järel.

LISAINFO

Margot Toompark
+372 525 6655

kool@kinnisvarakool.ee

Saa täielik ligipääs Ehituslehele

  • Ehitus-, kinnisvara- ja arhitektuurivaldkonna analüüsid ja arvamuslood.
  • Uurivad artiklid, mis avavad vaidluste ja pankrottide taustu.
  • Igapäevane uudistevoog: kogu valdkonna info ühest kohast.

Hind kehtib kolm kuud, misjärel jätkub tellimus automaatselt hinnaga 11.99 kuus. Tellimuse saad alati katkestada. Kõik tellimisvõimalused leiad siit lehelt.