Liigu sisu juurde

Lühiajalise üürimise ABC

Koolitajad

  • Evelin Org

    Your Brand Up Studio asutaja ja raamatu “Bränd nimega Sina” autor

    Evelin Org on viimased 15 aastat tegelenud suuremates ja väiksemates, kodumaistes ja rahvusvahelistes ettevõtetes müügi, turunduse ja brändinguga. Viimased kümme aastat on ta juhtinud Viru hotell müügi- ja turundustiimi. Ta on loonud kaks ettevõtet. Neist üks, Your Brand Up Studio, (www.brandup.ee) aitab väiksematel ja suurematel ettevõtetel õnnestuda müügis ja turunduses. Teine tegeleb Eestis ainulaadse kontseptsiooniga külaliskorterite opereerimisega Estonishing Stay Apartments (www.estonishingstay.ee) brändi alt. Sellele lisaks tegeleb ta ka koolituste ja konsultatsioonidega.

  • Kärt Sildvee

    ettevõtja, kinnisvaraekspert lühiajalise rendi alal

Sisu

EESMÄRK

Koolituse eesmärk on jagada teadmisi ja nõuandeid, kuidas alustada lühiajalise üüri äriga ja seda teha edukalt ning saadavat kasumit maksimeerida.

Koolitus annab:

– ülevaate lühiajalise üüri turust Eestis, arengusuundadest ja statistikast
– arusaama, milline kinnisvara sobib lühiajaliseks üürimiseks
– praktilised nõuanded, kuidas maksimeerida kasumit
– olulise info, mida külaliskorterite sisustamisel ja klienditeeninduses silmas pidada
– teadmised, milliseid müügikanaleid kasutada (Airbnb, Booking.com)
– soovitused, milliseid tegevusi müügis/turunduses saab teha, et olla äris edukas

SIHTRÜHM

– kinnisvarainvestorid, kes ostavad/omavad kinnisvara ja annavad seda üürile
– kinnisvaraomanikud, kes on huvitatud oma kinnisvarast saama maksimumtootlust
– inimesed, kes plaanivad soetada eluruumi selle üürile andmiseks
– inimesed, kes ei oska otsustada, kas anda kinnisvara lühi- või pikaajaliselt üürile

TEEMAD

  • Lühiajalise üürimise turg Eestis ja statistika
  • Lühiajaline üürimine investori pilgu läbi
  • Investori edutegurid üüriäris
  • Mis teeb minu kinnisvarast lühiajaliseks üüriks atraktiivse kinnisvara?
  • Mis on lühiajalise üüri eripärad?
  • Mis piirkonnad on „in“ mis „out“? Miks?
  • Mida pidada silmas lühiajaliseks üüriks korteri sisustamisel?
  • Mida kliendid tegelikult tahavad?
  • Lisateenused üüripinnal – miks ja palju?
  • Erinevad müügikanalid
  • Lühiajalise üüriäri valupunktid
  • Teenuse pakkumine eraisikuna või ettevõttena
  • Pikaajaline vs lühiajaline rent
  • Lühiajaline üür eluruumis – kas tohib ja  kas saab tegeleda, kui naaber või KÜ on vastu?
  • Ettevõte või eraisiku maksustamine – mis on erisused
  • Kes on keskmine klient? Kauaks jääb ja mida vajab? Kuidas neid leida?
  • Millise täituvusega saan ma arvestada?
  • Kui palju ollakse keskmiselt nõus maksma?
  • Mis teeb kuulutuse atraktiivseks?
  • Mis on see „miski“ mis paneb kliendi otsustama?
  • Millal on Eestis high-season ja millal low-season?
  • Kas õige hinnastamine on edu alus?
  • Kuidas hinnastada erinevaid aastaaegu, kuid, nädalapäevi?
  • Mida ja kuidas automatiseerida?
  • Milliseid tugiteenuseid või tarkvaralahendusi kasutada?

MAKSUMUS

Koolituse maksumus on 249 €. Hind sisaldab käibemaksu.
Kinnisvarakool OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Kinnisvarakoolil on kokkulepped mitmete Eesti juhtivate kinnisvarabüroodega, kes on valmis koolitusel osalenutele tööpakkumised tegema.

TOIMUMISKOHT

Koolitus toimub 03.04.2024 kell 10.00-15.00. Koolituse auditoorne maht on 6 akadeemilist tundi.

Koolitus toimub hübriidõppe vormis – osaleja saab valida, kas osaleb kontaktkoolitusel klassiruumis või veebi teel.

Kontaktkoolitus toimub Kinnisvarakooli koolitusklassis Tulika 19, Tallinn, Flora Maja B-korpuse 1. korrusel ruumis number 138 (sissepääs sisehoovist). Flora Maja sisehoovis on tasuline parkla. Parkimine ümberkaudsetel tänavatel tasuta.
Online-koolitus toimub MS Teamsi keskkonnas. Osalemise info saadetakse osalejatele eraldi registreerumise järel.

LISAINFO

Margot Toompark
+372 525 6655
kool@kinnisvarakool.ee