Arco Vara kaubamärk sai uue kuue
Kinnisvaraarendaja Arco Vara avalikustas oma uue brändiidentiteedi, mis oli ettevõtte juhi Kristina Mustoneni sõnul vajalik selleks, et viia arendaja visuaalne ja strateegiline identiteet kooskõlla ettevõtte arengu ja kasvavate ambitsioonidega.
"Brändi muutmise eesmärk on tugevdada Arco Vara turupositsiooni ja mainet," ütles Mustonen, kelle hinnangul soodustab värskendunud identiteet tugevamat klientide lojaalsust, toetab rahvusvahelist laienemist ja tugevdab Arco Vara positsiooni valitud tööandjana oma valdkonnas.
Ettevõtte juhi sõnul oli rebrändingu otsuse ajendiks vajadus anda tõhusamalt edasi Arco Vara missiooni luua kvaliteetseid ja jätkusuutlikke kodusid.
Selle loo lugemiseks pead olema Ehituslehe tellija
Hind kehtib esimesel kolmel kuul, misjärel jätkub tellimus automaatselt hinnaga 11.99 kuus. Tellimuse saad alati katkestada. Kõik tellimisvõimalused leiad siit lehelt.
Oled juba tellija? Logi sisse.