Pane Ehitusleht enda jaoks tööle: kuidas uudiskirjas oma tooteid või teenuseid tutvustada?
Sarja esimeses osas kirjutan, kuidas saad meie iganädalast uudiskirja kasutada oma toodete või teenuste reklaamiks.
Lahendus: reklaam uudiskirjas
Telli uudiskiri ja saadame sulle kord nädalas ülevaate Ehituslehe olulisematest lugudest.
Mida see sisaldab?
- Uudiskirja päises toetaja logo (koos tunnuslausega). Saad seal kasutada ettevõtte või konkreetse toote kaubamärki.
- Kuni kahte pildiga viidet toote, teenuse või ettevõtte tutvustusele. Esimene asub uudiskirja rubriigi plokkide vahel, teine lõpus.
- Kogu tähelepanu ühele kaubamärgile: uudiskirjas on korraga ainult ühe kliendi reklaam.
Milleks seda kasutada?
- Lahendus sobib kaubamärgi tuntuse kasvatamiseks ehituse, kinnisvara ja arhitektuuriga tööalaselt tegutsevate inimeste seas.
- Uue toote või teenuse tutvustamiseks.
- Kampaaniapakkumise reklaamimiseks.
Kelleni selle reklaamiga jõuan?
Ehituse, kinnisvara ja arhitektuuriga tööalaselt tegutsevate inimesteni. Meil on uudiskirja baasis ligi 4000 aadressi. Kirjade avamisprotsent on olenevalt teemast ja pealkirjast 43-66%.
Kuidas lahendus välja näeb?
Tahaksid meie uudiskirjas oma toodet tutvustada?
Võta ühendust e-posti aadressil jane.barbo@spetsialist.ee või helista (+372) 526 3578.