Onnline’i tootesarja enam kui 1000 mõistliku hinnaga toodet on sündinud klientide soovide ja vajaduste põhjal
“Me vaatame, mis on meie kliendi vajadused ja mis valdkonda me peaksime laiendama ja valikut täiendama,” selgitas Onnineni valgustuse kategooriajuht Alari Koit, kuidas sünnivad ettevõtte private labeli Onnline tooted. “Teeme turuanalüüsi ja kuulame tagasisidet klientidelt.”
Väga hea sisendi annavad Koidu sõnul kliendihaldurid ja projektijuhid, kellel on hea ülevaade oma klientide soovidest ja vajadustest.
Telli uudiskiri ja saadame sulle kord nädalas ülevaate Ehituslehe olulisematest lugudest.
Oma kaubamärgi toodetega alustas ettevõte seetõttu, et konkurents turul on üsna tihe ja see võimaldab kliendile pakkuda kvaliteetseid tooteid tavapärasest mõistlikuma hinnaga.
Onnline on kaubamärgi alla kuuluvad tooted nii elektri-, ventilatsiooni-, kütte- kui ka kanalisatsioonivaldkonnast. Oma kaubamärgi toodetega alustas ettevõte seetõttu, et konkurents turul on üsna tihe ja see võimaldab kliendile pakkuda kvaliteetseid tooteid tavapärasest mõistlikuma hinnaga. Onnline’i logoga tooteid on kõigi valdkondade peale kokku valikus juba üle tuhande.
Onnline’i valgustite tootevaliku loomisel mängivad olulist rolli tehnilised näitajad nagu valgusviljakus, värviedastusindeks ja räigus. Erinevate valgustite loomisel on esmalt eesmärgiks valgustite optimeerimine nende kasutuskohta ja otstarvet arvestades, rõhutas Koit.
Seni on Onnline’i kaubamärki kandvate toodete seas koht- ja allvalgustid, paneelvalgustid, plafoonid, tööstusvalgustid, aga ka pargivalgustid ja pollarid. “Oleme püüdnud Onnline brändi toodetega katta valgustuse põhivajaduse, mida saame projektides alati täiendada teiste brändide toodetega meie laiast valikust,” rääkis valgustuse tootelahenduse juht Taavi Hallikma.
“Tasub kindlasti ära mainimist, et suur osa valgusteid on dimmerdatavad või DALI juhtimisega,” märkis Koit, kelle sõnul on ettevõttel hea koostöö Eesti automaatikaettevõttega Bisly ja paljud Onnline valgustid sobivad ka Bisly juhtimissüsteemiga.
Lisaks sellele, et Onninen arendab Onnline tooteid Eesti turu jaoks, liigutakse koostöös kontserni teiste riikide esindustega ka laiemale turule. Nii saab tarbija kokkuvõttes tugevama tootevaliku, milles on arvestatud ka kohaliku turu eripäradega.
“Kaks aastat tagasi olid Onnline brändi all valikus vaid mõned valgustid, tänaseks on nende hulk koos tarvikutega kasvanud juba 100 lähedale,” sõnas Koit. “Oleme tootevalikut sihipäraselt jõudsalt kasvatanud, eriti just kontorite ja tööstuste vajadusi arvesse võttes. Järgmisel aastal on kindlasti lisandumas ka hädavalgustuse pool, samuti jätkame ka olemasolevate tooteperekondade uuendamist.”