Liigu sisu juurde

Sisustuskaubamaja Lartusi laieneb aasta jooksul teist korda ja lisab valikusse mitu uut kaubamärki

Lartusi avas aasta eest uue salongi Maakri 23a büroohoones. Ruumi on seal enam kui 500 ruutmeetrit, kuid ettevõttel on plaanis pinda laiendada.Foto: Lartusi

Aasta eest Maakri tänavale suuremale pinnale kolinud Lartusi kavatseb salongi lähiajal laiendada ja tuua valikusse mitu uut kaubamärki.

26 aastat tegutsenud Lartusi juht ja omanik Karin Mängel rääkis, et otsustas viie aasta eest seni nõudele, tekstiilidele ja sisustusaksessuaaridele keskendunud salongi valikut oluliselt laiendada ja kujundada sellest sisustuskaubamaja. Tema sõnul on ettevõte praeguseks jõudnud selleni, et salongist saab kõik kodu sisustamiseks vajaliku. “Ainult voodeid ja kardinaid me ei paku,” nentis ta. “Kõik muu on meil valikus olemas.”

Telli uudiskiri ja saadame sulle kord nädalas ülevaate Ehituslehe olulisematest lugudest.

Palun sisesta korrektne e-posti aadress

Lartusi vahendab eelkõige Skandinaavia kaubamärke. Näiteks on valikus Norr11, 101 Copenhagen, Norman Copenhagen, Audo Copenhagen ja Ferm Living.

Lartusi kolis aasta eest Maakri 23a büroohoonesse, kus ettevõttel on praegu enam kui 500ruutmeetrine salong. Mängeli sõnul on plaanis pinda 150 ruutmeetri võrra laiendada, et avada seal kohvik ning anda ruumi valikusse lisanduvate Taani kaubamärkide Ferm Livingu ja Muuto toodetele.

Äsja sõlmis Lartusi ka lepped veel kahe Taani tootja valikusse lisamiseks:

  • Light Point on valgustitootja, kes ütleb enda kohta, et ei disaini lihtsalt lampe, vaid valgust.
  • Woud toodab mööblit, valgusteid ja kodutarvikuid. Woudi tooteid iseloomustab kõrge kvaliteet, innovaatilisus ja lihtne meeldiv disain.
26 aastat tegutsenud Lartusi juht ja omanik Karin Mängel rääkis, et salongi valik on kasvanud selliselt, et sealt saab kõik kodu sisustamiseks vajaliku. Foto: Lartusi

Lartusi tegutseb juba ligi 10 aastat ka veebis ja müük selles kanalis tasapisi kasvab, kuid füüsiline salong on jätkuvalt oluline, sest siin saavad nii eraklient kui ka sisekujundaja materjale oma käega katsuda ning diivanitel ja toolidel istuda. Näiteks tekstiilide puhul on ostjal veebis keeruline kaupa valida ja suurem osa müügist jääb salongi.

Mängel kiitis, et uus asukoht on salongile väga hea – selle ümber asub palju kontoreid ning see jääb Tallinna Kaubamaja ja Stockmanni kaubamaja vahel liikuvate ostlejate teele. Võrreldes Narva maanteel asunud eelmise poega on sinna ka autoga lihtsam ligi pääseda.

Lartusi on eelkõige lõpptarbija ostukoht, kuid teeb ka projektimüüki. Tänu heale asukohale ja suurele näidiste hulgale on see mugav koht, kus sisekujundajad saavad toodetega tutvuda ja neid klientidele tutvustada.

Lartusi salong.Foto: Lartusi

Lartusi valikus on suur rõhk Taani kaubamärkidel. Mängel rääkis, et hindab Taani tugevat disainitraditsiooni ja seda, et sealses ühiskonnas on disain osa kultuurist, mitte luksus. Disainiteadlikkus on juurdunud taanlaste igapäevaellu, mis loob keskkonna, kus esteetikat ja funktsionaalsust kõrgelt väärtustatakse. “Ma väga tahan, et Eesti liiguks samas suunas,” sõnas ta.

Lartusi alustas disainer Mariana Laane Nüüd Ceramicsi toodete müüki. Valikus on näiteks serveerimisalus, mille valmistamisel on disainer kombineerinud portselani ja betooni.

“Otsime pidevalt Eesti disainerite tooteid, mida valikusse võtta,” sõnas Mängel.

Mängel tõdes, et disain maksab, aga kui kvaliteetne toode peab 50 aastat vastu ning selle disain on ajatu, siis on tegemist hea investeeringuga. “See on äge, kui sa tead selle toote lugu,” rääkis ta. “Siis pole see lihtsalt tarbeese, vaid midagi, millest unistada. Ja kui see lõpuks koju jõuab, siis toob see palju rõõmu.”

Mängel rääkis, et klientide harimine on oluline osa salongi tööst, aga mõnikord harivad hoopis Lartusi külastajad teda. “Meie kliendid on disainist huvitatud ja uudistega kursis,” rääkis ta. “On ka seda olnud, et kliendid soovitavad meile tooteid, mida võiksime müüa.”

Toimetaja valik

Avaleht Kõik lood

Suured lood

Kõik suured lood

Kui su tooteid või teenuseid kasutatakse ehitusobjektidel või sõltub nende müük objektide valmimisprotsessist, siis on meie andmebaas sulle oluliseks tööriistaks ettevõtte käibe kasvatamisel.

Proovitellimus annab täieliku ligipääsu. Krediitkaarti pole vaja.

Palun sisesta eesnimi
Palun sisesta perenimi
Palun sisesta ettevõtte nimi
E-posti aadress ei ole korrektne
Telefoninumber ei ole korrektne
Kirjuta vastus läbivalt väiketähtedega

Kampaania tingimused. Tutvumistellimuse saad vormistada, kui sa pole enne Ehitusbörsi kasutanud. Registreerimisel kasuta ettevõtte domeeniga e-posti aadressi. Kui ettevõte ei kasuta oma domeeniga e-posti aadresse, siis saad tellimuse vormistada äriregistris kirjas oleva ettevõtte ametliku kontaktaadressiga.

Saa täielik ligipääs Ehituslehele

  • Ehitus-, kinnisvara- ja arhitektuurivaldkonna analüüsid ja arvamuslood.
  • Uurivad artiklid, mis avavad vaidluste ja pankrottide taustu.
  • Igapäevane uudistevoog: kogu valdkonna info ühest kohast.

Hind kehtib kolm kuud, misjärel jätkub tellimus automaatselt hinnaga 11.99 kuus. Tellimuse saad alati katkestada. Kõik tellimisvõimalused leiad siit lehelt.