Kodumaine laadimislahendus VOOL võimaldab laadida senisest kolm korda rohkem elektrisõidukeid

Kiirelt kasvav elektriautode hulk on tekitanud nõudluse laadimispunktide järele nii kortermajades kui ka ärihoonetes ning ka ehitusseadustik näeb ette, et uute ja renoveeritavate hoonete juurde tuleb lisada elektriauto laadimispunkt. Selle tarvis on Onnineni tootevalikus Eesti ettevõtte VOOL laadimislahendused.
VOOL arendab ja toodab innovatiivset elektriautode laadimise terviklahendust, mis võimaldab olemasoleva võrguühendusega laadida kuni kolm korda rohkem sõidukeid. Tänu VOOLu tehnoloogiale saab olemasoleva elektrivõimsuse maksimaalselt ära kasutada ning vältida kulukat peakaitsme nimivoolu suurendamist. VOOLu kõik-ühes-elektriauto laadimislahendus sobib nii kortermajadesse, ärihoonetesse, elektriautode parkidele kui ka eramajadele.
Telli uudiskiri ja saadame sulle kord nädalas ülevaate Ehituslehe olulisematest lugudest.
VOOLu toodete ökosüsteemi kuuluvad:
- VOOL 22kW nutikas laadimisjaam,
- VOOL LMC dünaamiline koormusjuhtimisseade,
- VOOL Portaal laadimispargi haldajale ja paigaldajale,
- VOOL mobiiliäpp lõppkasutajale ja paigaldajale,
- võimalus teha laadijad avalikuks ja panna need tulu teenima.
VOOLu laadimisjaam on nii stiilne kui vastupidav, vastates IP55 ja IK10 standarditele. Seade ühendub internetti läbi kohtvõrgu (LANi), WiFi või 4G, millest viimane on laadimisjaama omanikule tasuta.
Laadijal on tavapärasest kergem ja paindlikum 6,5meetrine Type 2 laadimiskaabel. VOOLu laadijate modulaarne disain muudab süsteemi kergesti skaleeritavaks. Nii saab luua laadija valmiduse, paigaldades esmalt tühja korpuse ning hiljem saab lisada VOOLu laadija kontrolleri.
VOOLu LMC (Load Management Controller, ehk koormusjuhtimissüsteem) paigaldatakse elektrikilpi. See toimib keskse süsteemina VOOLu laadijate efektiivseks juhtimiseks. LMC monitoorib hoone elektritarbimist ning annab laadijale märku, palju igas faasis sõiduki laadimiseks vaba võimsust jagub. Nii saab laadija võrguühendust maksimaalselt ära kasutada ning ei teki ülepinget. VOOLu patendiootel automaatne faaside ümberlülitamise tehnoloogia võimaldab laadijal vahetada voolutarbimist kolme faasi vahel ilma katkestuseta.
Kui laadijaid on rohkem, nagu suuremates hoonetes ikka, võimaldab LMC kogu vaba võimsust jagada sõidukite vahel võrdselt. Keerukamate paigaldiste puhul, kus koormust tuleb juhtida mitmes punktis, on võimalik paigaldada mitu omavahel suhtlevat LMCd.

VOOLu lihtsasti kasutatav haldusplatvorm annab laadimispargi haldajale selge ülevaate seadmetest, kasutajatest ning kuludest ja tuludest. Portaali on võimalik määrata elektri sisendhinnad, lisada kasutajad, sõidukid, väljastada RFID-kaarte ning automatiseerida kuluaruandeid vastavalt soovidele.
Lisaks võimaldab VOOL Portaal teha laadijad avalikuks, pakkudes hoone omanikule võimalust hakata ise laadimisteenust pakkuma. Teenuse lõppkasutaja ei pea alla laadima VOOLu äppi ega kasutajat registreerima, ning maksta saab Apple Pay, Google Pay või krediitkaardiga.
Lõppkasutajale mõeldud tasuta VOOLu mobiiliäpp võimaldab automatiseerida sõiduki laadimist ning annab ülevaate laadimise statistikast.