Liigu sisu juurde

Merko osaleb Rail Baltica põhitrassil Tallinna-Pärnu lõigu ehitamisel

Rail Balticu terminali eskiis.Foto: Rail Baltic Estonia

Merko Ehituse kontserni kuuluv Merko Ehitus Eesti ja GRK Eesti, GRK Suomi, NGE Contracting, Sweco Finland, Sweco Sverige ja TSO SAS allianss sõlmisid projekteerimis- ja ehituslepingu Rail Baltic Estoniaga. Tegemist on Eesti ajaloo suurima taristulepinguga.

Leping hõlmab 142 kilomeetri pikkust raudteetrassi, selle järgi rajatakse Rail Baltica raudtee põhitrassi pealisehitus Ülemiste reisiterminali ja Pärnu vahelisel lõigul ning Tootsi ja Pärnu vahelisel lõigul ka raudtee alusehitus. Tööd tehakse alliansslepingu vormis, kus raudtee rajatakse koostöös tellija, ehitaja ja projekteerijaga. 

Telli uudiskiri ja saadame sulle kord nädalas ülevaate Ehituslehe olulisematest lugudest.

Palun sisesta korrektne e-posti aadress

Projekteerimise ja ehituse hinnanguliseks kogumaksumuseks on 394 miljonit eurot, millele lisandub käibemaks. Vastavalt allianss-hankelepingu põhimõttele selgub projekteerimis-ehitustööde ajakava ja tegelik hing osapoolte koostöös lepingu arendus- ja teostusfaasis.

Allianssi juhtiv partner on GRK Eesti. Merko Ehitus Eesti hinnanguline osakaal ehitustöödest on 20%.

Toimetaja valik

Avaleht Kõik lood

Suured lood

Kõik suured lood

Saa täielik ligipääs Ehituslehele

  • Ehitus-, kinnisvara- ja arhitektuurivaldkonna analüüsid ja arvamuslood.
  • Uurivad artiklid, mis avavad vaidluste ja pankrottide taustu.
  • Igapäevane uudistevoog: kogu valdkonna info ühest kohast.

Hind kehtib kolm kuud, misjärel jätkub tellimus automaatselt hinnaga 11.99 kuus. Tellimuse saad alati katkestada. Kõik tellimisvõimalused leiad siit lehelt.