Mis on EDI, PunchOut ja miniladu ning kuidas ehitaja need enda kasuks tööle saab panna?
Kliendi aega säästva e-poe kõrval pakub Onninen lahendusi, kus pood on digitaalselt kolitud kliendi hankesüteemi või ladu füüsiliselt toodud ostja juurde. Onnineni e-äri juht Silver Ernesaks annab ülevaate ettevõtte e-lahendustest.
Meie klientidele on Onnineni digilahenduste kasutamine muutunud tööelu tavapäraseks osaks. Nii digiteenuste valik kui nende kasutajata hulk liigub pidevas tõusujoones. Juurde on tulnud uusi teenuseid nagu tehingud EDI abil ja PunchOut.
Telli uudiskiri ja saadame sulle kord nädalas ülevaate Ehituslehe olulisematest lugudest.
Eesti on teada-tuntud digiriik ja esirinnas nii digilahenduste pakkujana kui ka nende kasutamises. Ka Onninen koos oma klientidega kannab endas seda uuenduslikku vaimu. Kliendi ostavad meilt füüsilisi kaupu, aga ostuprotsessi läbiviimiseks pakuvad meie digilahendused mitmeid võimalusi. Erinevate variantide seast saab klient valida selle, mis tema jaoks on kõige mugavam ja otstarbekam.
Digiteerimine on trendiks kogu ehitussektoris, kus paljud traditsioonilised töömeetodid ja protsessid on üha enam asendumas digitaalsete lahendustega. Digiehituse plussideks on suurem tõhusus ja kvaliteet. Tehnoloogia vähendab vigade arvu, parandab planeerimist, muudab igapäevatöö ja projekti juhtimise sujuvamaks.
E-pood, digiteenuste süda
Kõik need plussid tulevad hästi välja ka Onnineni e-poe juures. Veebipood võimaldab klientidel oma aega tõhusalt juhtida, tellides kauba soovitud ajaks oma objektile. Nii väheneb vajadus kaupa ehitusplatsil ladustada, samas on aga vajaminev alati lihtsasti kättesaadav.
Paljud kliendid kasutavad võimalust tööpäeva lõpus e-poes järgmiseks päevaks vajalik kaup ära komplekteerida ja lasta see valmis panna lähimasse Onninen Expressi kauplusse. Järgmisel hommikul tuleb vaid Expressist läbi sõita ja komplekteeritud kaup peale võtta.
E-poes navigeerimine on lihtne ja kasutajasõbralik ning iga toote juurest leiab kohe ka põhjalikud tootekirjeldused. Vajaliku toote ja selle kohta käiva info saab ekraanile kuvada kiirelt ja hõlpsalt.
Lisaks leiab e-poest ka mitmeid lisamugavusi nagu näiteks ostunimekirjade loomine. Tee oma tihti vajaminevatest toodetest eraldi ostunimekirjad ning edaspidi saad juba ühe klikiga tellida kogu nimekirja sisu. See muudab korduvate tellimuste tegemise eriti mugavaks. Lisaks võib olla alati kindel, et mõni pisitoode pole meelest ära läinud.
Kui juhid suuremat meeskonda, saad luua tiimi liimetele eraldi ligipääsud e-poodi. Nii saab iga töömees endale vajaliku ise komplekteerida.
Digitaalne müügikoht on alati avatud, ka siis, kui kliendihaldurid puhkavad või Express kauplused on suletud.
OnniApp on e-pood taskus
E-poe rakendus OnniApp toob e-poe tootevaliku kliendi nutitelefoni. Expressides saab OnniAppi kasutada ostupuldina, näed oma personaalseid hindu ja toodete saadavaust reaalajas.
Objektil on OnniAppi kaudu mugav vaadata, kas vajaminevad tooted on soovitud Expressis olemas. Kohe saab koostada ka tellimuse või siis leida kiirelt juba ostetud kauba paigaldusjuhendid. Äpist leiab kiirelt kätte info ka selle kohta, kas vajaminev renditööriist on kliendile sobivas Expressis saadaval.
Milleks on kasulik miniladu?
Onninen on viinud innovatsiooni veel sammu võrra edasi ja pakub laolahendust, mida saab paigaldada kliendi ruumidesse. Miniladu on varustatud sageli kasutatavate materjalide ja tarvikutega ja seda hallatakse täielikult mobiilirakenduse kaudu.
Kliendid saavad jälgida laoseisu, esitada tellimusi täiendamiseks ja isegi automatiseerida tellimisprotsessi kasutusmustrite põhjal. Miniladu annab kindluse, et kriitilised tarvikud on alati käepärast. See vähendab seisakuid ja suurendab tootlikkust töökohtadel.
Automatiseeritud tehingud EDI abil
Automatiseerimise järgmine tase on võimalus esitada tellimusi elektroonilise andmevahetuse (EDI) kaudu. Lühend EDI tähendab ettevõtete vahelist automatiseeritud andmevahetust, kus omavahel suhtlevad kliendi hankesüsteem ja Onnineni laohaldussüsteem. Teenus sobib suurematele klientidele. Kliendi vaatest muudab see korduvate tellimust tegemise tellimise lihtsaks, sest tellimine käib läbi ettevõtte enda hankesüsteemi. Tehingud toimuvad sujuvalt, väheneb vigade arv, automatiseeritud tellimisprotsess hoiab kokku aega. Kliendile pakub see pakub suuremat läbipaistvust ja paremat kontrolli tarneahela toimingute üle.
PunchOut – Onnineni veebipood kliendi ostusüsteemis
PunchOut lahendus on justkui kliendi isiklik Onnineni e-pood, milles kuvatakse vaid kliendi poolt kindlaks määratud kaupu, ja seda kliendi enda ostusüsteemis. Esimese etapina toote tellimisel luuakse kliendi ostusüsteemmi ostutellimus. Seejärel jätkub selles samas kliendi süsteemis tavapärane just sinu ettevõtte tellimuste kinnitusring. Nii on tagatud, et tellitakse vaid vajalikke tooteid. Kogu ostuprotsess on tõhusam ja paremini kontrolli all. Personaalsed hinnad, info toodete ja nende saadavuse kohta on ka PunchOuti puhul samad kui Onnineni e-poe keskkonnas.
Click & Collect lisab paindlikkust
Covidi ajal kasutusele võetud Click & Collect kiirtarne teenus on jäänud kasutusele tänini ja klientide poolt omaks võetud. Esitades tellimise e-poes tööpäeviti kell 7.00 – 14.00, saad enda poolt valitud Expressist kaubad kätte hiljemalt 2 tunni jooksul. Puudub vajadus pikemalt kaupluses aega veeta ja vajaminevaid tooteid ise riiulist otsida.
Sammu jagu teistest ees
Kõik need uuenduslikud lahendused teevad kliendil vajaminevate toodete ostmise lihtsamaks ja võimaldavad valida just enda ettevõttele sobivaima ostuprotsessi Nii muutub tööde korraldamine sujuvamaks, hoiad kokku aega ja parandad sellega ettevõtte konkurentsivõimnet.
Onnineni digilahendused on näide sellest, kuidas ka traditsioonilistes tööstusharudes saab kasutada tehnoloogiat selleks, et vastata klientide muutuvatele vajadustele ja püsida kiiresti muutuvalt turul teistest sammu jagu ees.
Marek Jalakas: “OnniApp on palju mugavam, kui ostupult”
TRV kliima projektijuht Marek Jalakas võttis OnniAppi kasutusele kohe, kui Onninen sellega välja tuli.
“Expressi on mul asja peaaegu iga päev ja ainult äppi ma poes kasutangi. See on palju mugavam kui puldiga ringi käia,” ütles ta.
Jalakas tõi välja mitu plussi, mis räägivad äpi kasuks. Esiteks näeb telefoniga kauba triipkoodi skännides kohe ära personaalse hinna.
Teine pluss on see, et äpp näitab ära ka Expressides saada olevad kogused. “See on hea abimees. Kui näen, et näiteks ühes Expressis pole niipalju liitmikke olemas kui mul vaja, aga teises on, ja ka kõik muud vajaminevad kaubad, siis lähen ja ostan sealt, kust saan kõik asjad korraga kätte,” selgitas Jalakas.
Ja kolmas pluss on tehniline info – sertifikaadid, paigaldusjuhised jms. “Ka seda on mitmeid kordi vaja läinud, et vaatad kohe poes äpis mingit tootedeklaratsiooni või sertifikaati,” ütles ta.
“Kogu see informatsioon, mis piiksuga kaasa tuleb, ongi äpi kõige suurem kasu,“ kinnitas Jalakas.